logo-facebooklogo-twitterlogo-google

La fiabilitat al seu servei

generant aliances sòlides.

Rènting Tèxtil.

Llegir més

Bugaderia Industrial Barcelona

Bugaderia Industrial Barcelona

Tritón Bugaderies

Més de 20 anys al servei dels hotels més exigents ens han fet evolucionar any rere any en el nostre procés de millora continua, buscant la màxima qualitat i cuidant el més mínim detall. En aquesta recerca de l’excel·lència en el servei som un dels grups amb més concentració d’hotels de 4 i 5 estrelles.

Treballem per a oferir als nostres clients un servi integral de neteja i renting de tèxtil especialitzat en els hotels.

Controlem el perfecte estat de la seva roba de de la recollida a l’hotel fins a la seva entrega en el mateix, passant pel procés de rentat i planxat industrial, així com el plegat i l’empaquetat. Tots i cadascun d’ells realitzats amb el màxim rigor professional i tota la nostra implicació.

Llegir més

Sistema de Rentat   Industrial.

Llegir més

07
Abr

La importància d'un bon servei en les reserves d'última hora

Posted by on in Noticies
  • Font size: Larger Smaller
  • Hits: 1424
  • 0 Comments
  • Print
La importància d'un bon servei en les reserves d'última hora

Segons l’agència de viatges online Rumbo, un 85% dels espanyols fa servir el seu telèfon mòbil mentre viatja.

L’exponencial creixement de les tecnologies de la comunicació ha provocat que cada vegada siguin més les persones que decideixen organitzar els seus viatges a través d’internet i, més concretament, des del seu dispositiu mòbil. La conseqüència d’aquest gran avenç és que, a dia d’avui, podem organitzar tot un viatge en el mateix moment en que l’estem gaudint. Cal destacar la recerca per part dels usuaris de les ofertes d’última hora, on el Smartphone sembla ser l’eina perfecta. La llibertat y funcionalitat que ofereixen aquests dispositius fa possible consultar, reservar i inclús comprar en menys d’un minut i en el mateix instant. Aquest fet afecta molt positivament a la capacitat d’improvisació de dels viatgers o, el que és el mateix, redueix la seva planificació al mateix temps que redueix la capacitat de planificació i previsió dels hotels. El que implica que implica que aquests han de poder reaccionar i actuar en poc temps i amb les mínimes incidències per a poder satisfer la demanda dels seus clients.
A Tritón en som conscients i per això vetllem perquè la roba estigui llesta en el moment oportú i en les millors condicions. Perquè el nostre compromís és facilitar, i no dificultar, la feina del personal de pisos. I, en aquest cas, el bon servei és la clau.

0

Comments

  • No comments made yet. Be the first to submit a comment

Leave your comment

Guest
Guest Dimarts, 22 Agost 2017
logo-triton

Qui som

Compromís

info@tritongrupo.com

Telef.: 949 387 042

Tritón Bugaderies

C/ Juan Bravo, 3 28006 Madrid

Últimes notícies

Bugaderia Tritón ja disposa del seu nou magatzem a la planta de Madrid

Des del passat mes de març, Bugaderia Tritón ja disposa del seu nou magatzem a la planta de Madrid

 

Continue Reading...
La importància d'un bon servei en les reserves d'última hora

Segons l’agència de viatges online Rumbo, un 85% dels espanyols fa servir el seu telèfon mòbil mentre viatja.

Continue Reading...